PIM 1-3


Hejsan kära kollegor!

Under vecka 9 (26 & 27/2) kommer jag att finnas tillgänglig för att hjälpa till med PIM 1-3. Vill ni ha min hjälp att ro detta projekt i hamn så skulle jag vilja att ni hör av er till mig med specifika önskemål. Det är inte heller fel om du kan använda det i din undervisning, eller hur? Så skicka gärna något uppslag till mig om vad ni vill jobba med, till exempelvis så kan man jobba med prezi istället för power point i PIM2 och man kan jobba med digital storytelling i PIM3. Som sagt, hör av er till mig ifall ni vill ha hjälp med PIM. 

Jag kommer snart att erbjuda hjälp med att ta oss vidare i PIM 4-5 och samma gäller där, att försöka anpassa uppgiften efter er undervisning, dvs. något ni kan ha användning för. (samt möjligen någon kompletterande PIM 1-3)

med vänliga hälsningar

Patrik

Kommentarer