Hejsan kära kollegor!

Jag har nu återinträtt i tjänst, men i en väldigt annorlunda tjänst. Jag är skolans nya IKT-pedagog och ska försöka serva er med uppslag, idéer eller agera bollplank i allt som rör IKT-frågor. Detta är ett väldigt stort område har det visat sig så det kan handla om frågor som rör hur man startar en blogg till hur jag gör klassrummet bättre ur tekniksynpunkt.
Jag står till tjänst tisdagar, onsdagar och torsdagar och sitter (än så länge) inne i vilorummet i Övre Personalrummet. Så kom och leta upp mig där eller boka tid så kan jag träffa dig och försöka hjälpa till. Jag kommer att finnas här under torsdagarnas konferenstid då jag kan hjälpa till i t ex ämnesgrupper. Låta mig gärna veta i förväg vad det är ni vill ha hjälp med, så ska jag försöka leta upp de rätta hjälpmedlen.
Ifall ni inte träffat mig tidigare så ser jag ut så här så ni vet vem ni ska haffa i korridoren.

Kommentarer